1 November

Hejsan!
 
Oj oj 1 November REDAN!
Vart tar åren vägen...går rysligt fort!!
usch obehaglig känsla det där!
 
Nåväl...denna dagen har snart kommit till sin ända.
Jag har hunnit städa huset i alla fall....har varit ett riktigt tråk väder idag, så städhumöret var på topp!
T.o.m med Linnéa städade:)
 
Vid halv fyra tiden körde jag och lämnade Linnéa hos familjen Lindgren...så fick Linnéa leka av sig lite idag med inte bara göra tradiga saker med mamma!
 
Under tiden Linnéa var där och lekte...passade jag på att göra alla andra måste för idag!
Startade på apoteket för att hämta ut Linnéas vaccin, sen till Blommor&Ting.
Sen drog vi till Maxi...blev förstås en titt inne på Lindex (kom ut därifrån tomhänt)...hade velat ha en vintermössa till Annie....meeeen det fanns det inte!
Sen vidare in på Maxi o handla nödvändigheter!
 
jag har dragits med huvudvärken även idag....men allt måste göras ändå!Ingen annan som gör det åt en:)
 
Vi bestämde att Linnéa skulle stanna hos familjen Lindgren över lite middag med så skulle de köra hem henne sen:)
Det tackar jag för!
Skönt för mitt mamma hjärta med o se hur nöjd Linnéa var med sin eftermiddag/kväll!<3
 
Nu är det dags för en kopp kaffe och Böda Camping:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0