Lördagmys

Hejsan!
 
Igår var det åter igen lördag...veckorna både går snabbt och långsamt:)...(gjorde ja mig förstådd haha)
 
Våran lördag började med att Linnéa hade bestämt lekdag med sin kompis Alicia...så jag och Annie skjutsade dit henne runt tolv snåret...sen körde vi direkt hem till mormor.
Veet att det är en hel vecka till pyntdax men eftersom jag är den som ordnar inför julen hos min mormor, får det bli lite tidigare än vanligt hos henne för att ja ska hinna med:)
 
Strök några gardiner till och hängde upp...plockade fram julbelysningen och satte på plats...det tog sin lilla tid minsann...måste ju prata med lilla mormor mellan varven med haha.
Annie låg och mös på mormors varma pälsiga filt under tiden:)
 
Vips så var klockan närmre fyra och det var dags att hämta hem storasyster.
Hon hade haft det hur bra som helst...men det brukar hon ha så inget ovanligt:D
Efter att ha lyssnat på vad barnen hittat på o vad min dotter sagt o fantiserat ihop (bla att ja skulle gifta mig idag haha) körde vi hemåt igen.
 
Eftersom min pysselsida redan var väckt från sitt ide...startade jag upp här hemma med...hängde upp resten av gardinerna och plockade fram belysningen...MEN tomtarna SKA vänta till första advent och så är det bara:):)
 
Annika och Alex kom inom en runda och kelade med mina troll.
Jag passade på att roffa åt mig Alex och bege oss till ett förråd vi har här i byn...rotade lite fann mer än jag skulle:)
 
Sen resten av kvällen var det bara lördagsmys...lite gott på bordet och barnen jämte mig lite americas funniest home videos (linnéa älskar det) sen ytterligare två kapitel i boken vi lånade på bibblan i veckan:)
 
En bra lördag! som hade varit bäst om min älskade varit med<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0