putsa fönster

hej på er!
 
Nu är det projekt fönsterputsning på G här i Jämse.
Började egentligen redan igår då jag var hos min mormor och putsade nått fönster och strök några gardiner som även kom på plats.
Blev supernöjd med resultatet hos henne....får ta resten en annan dag!
Måste tänka på mina små gryn med...inte roligt och vara med mamsen när hon baaaara arbetar!
 
Så efter två färdiga rum hos mormor körde vi till maxi för att inhandla lördagsgott:)
Sen var det bara lördagsmys för hela slanten med mina älsklingar.
 
Idag är det ju söndag igen o det innebär fotbollsträning för stora tösen..men inte förän fyra så innan dess har man ju hunnit ett o annat...bla putsat klart nääästan alla fönstrerna här i huset....skönt o "bara" kasta dit julsakerna sen:)
 
På tal om nått helt annat....
Vi människor är verkligen anpassningsbara....man kanske tror att man inte klarar ditt o datt....men det gör man o man vänjer sig faktiskt....i allafall så är det så för mig.
 
ja det var väl inte så mkt mer med det!
 
Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0