Energipåfyllning

Hejsan!
 
Igår hade ja en smärre dålig dag...jag kände mig ensam ledsen o irriterad, som en kass mamma o ja allt möjligt på samma gång plus en ihållande huvudvärk!
 
Idag däremot kändes det mkt bättre när jag väl beslutade mig för att ta barnen och åka till min syster Angelica!
När vi kom dit började vi spela lite och jag kände hur allt försvann...och Linnéa var en riktig underhållare...vi skrattade så vi vek oss dubbla...Ja jag har inte skrattat så på gud vet hur länge....månader!
ja detta var en eftermiddag jag verkligen behövde...jag kände mig bra igen!
 
Sen körde ja o barnen hem...jag menade egentligen och träna men när vi väl kom hem var mina barn så trötta så jag bestämde mig för att starta en eld och vi lade oss framför kaminen alla tre o tittade på tv! Kvalitetstid<3
 
Efter en bra dag hoppas jag även på att få sova bra!
 
Natti

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack för du kom!! Ibland behöver man verkligen skratta och bara skratta en massa!! <3

2012-10-31 @ 23:51:44
URL: http://icaibloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0