regnrusk

Tjenixen!
 
Idag har det verkligen varit en riktig höstdag...regnrusk med rejäla vindar!!
Så idag har vi varit inomhus i stort sett hela dagen.
Jag stod o exprementerade med mitt hår lite medans lilla Annie sov och Linnéa ritade...slutade med att jag fick göra detsamma med Linnéa sen...så fina i håret blev vi en dag som denna:)
 
Vid tre tiden började vi göra oss redo för att promenera ner till farmor Annika....Linnéa med sin resväska på hjul och jag med Annie i vagnen:)
Självklart var det regn o rusk även då...men vi brydde oss inte om det....det heter ju egentligen "det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder".
Ligger mkt i det!
 
Blev lite vilt i början när vi kom till farmor Annika...många barn oohc ja det blev en smula körigt...men lugnade ner sig efter ett tag.:)
Slutade med att vi åt pizza tillsammans...ingen hade lust och laga mat denna dag!...så är det ibland!
 
Kvällskvisten kom och jag och Annie bestämde oss för att bege oss hemåt...Linnéa och kusin Ellen stannade kvar hos farmor för att övernatta där:)
 
Imorgon är det återigen full rulle!:)
 
höres imorn!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0