helgen

hejsam!
 
Denna helgen snart slut...
Igår hade vi matgäster här på eftermiddagen/kvällen
Det var Mikaela, Fredrik o deras gosse samt David och Emelie.
Vi åt lite och pratade lite.
 
En trevlig lördagskväll.
Efter att alla hade åkt for gubben i huset till hässleholm för o träffa ett gäng vänner...jag o barnen gick o lade oss i sängen och läste högt ur "opp o hoppa morfar prosten"...slutade med att vi läste heeeeela boken:) Det var så mysigt!
 
Idag när vi vaknade tog vi oss en härlig frukost sen gjorde vi oss redo för en färd till min goaste vän Tua med familj.
Vi hade en superhärlig dag...barnen lekte
jag lekte minsann med...jag blir så härligt barnslig hos dom:)
Körde inte hem förens sent på eftermiddagen:)
 
Nu är det nedvarvning som gäller...imorgon är det dagis för Linnéa igen:)!
 
Härlig söndagskväll önskar jag er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0