lucian

Lucian på dagis gick jättebra ikväll!
Vi samlades alla ute, (tur man var välklädd) och sen började barnen och fröknarna sjunga lite olika sånger...det var så mysigt och stå o titta på dom!
Sen när dom hade sjungt rätt så några sånger skulle vi alla ställa oss i en endaste stor ring och dansa kring en liten pall som fröknarna hade satt ut...vi dansade och sjöng till sången mössens jul:)
Det var verkligen roligt!

Efter allt sjungade var det dax för fika, korv med bröd fanns det med:)
Jag nöjde mig med två koppar kaffe!
Sen sprang barnen omkring på gården lite och lekte!
Mot slutet fick fröknarna presenter som vi föräldrar varit med och lagt ihop till, dom verkade bli jätteglada!

Så det var min kväll:)
tidig säng för mig ikväll jobbet kallar imorgon:)

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0