Nyårsafton!

Hej på er alla

Idag är det åter igen Nyårsafton!
dom kommer tätare och tätare nu förtiden:)

Idag ska vi till kära vänner Emelie och David, äta gott och ha det bra:)
Blir nog en kycklingfilé rätt med sourcreme and onion chips strött på..o en massa annat gott.

Innan dess ska vi nog bara ta det lugnt:)

Detta kommande året kommer innebära stora förändringar för mig och min familj, förändringar jag hoppas att vi kommer hantera bra.
Det är något som bara är att återstå att se.

Nyårslöftet för nästa år???....slopar det detta året....inget av mina forna nyårslöften har jag lyckats hålla:)

Ha en god kväll med kära vänner/familjer.

Gott nytt år!!


Kommentarer
Postat av: Faster Alex

kommer bli ett underbart nytt 2012 <3

2011-12-31 @ 11:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0