snöö

hej på er alla

har inte pallat blogga något i helgen...har jobbat hela helgen så blir inte mkt mer tid över än att äta sova jobba:)
I lördags jobbade jag mellan 7-14 och på söndagen hade jag en delad dag!
På mina timmar i söndags gick jag först en liten runda i Lönsboda och sen fick jag vila resten av tiden...ingen som hade tid med lilla mig;( hehe

Jobbade även igår med mellan 7.30-15 men så idag hade jag en god härlig sovmorgon med min lilla tös:)
Vi tog oss en mysfrukost i lugn o ro och gör oss inte iordning föräns vi ska ut!

Idag ska Linnéa klippa sig, äntligen. Hon har tjatat på mig att jag ska boka en tid till henne men jag har glömt av det heeela tiden. Men idag så ska hon äntligen bli frisserad:)
Jag skulle klippas imorgon men måste nog avboka det...ska jobba istället! jaja än är det någon vecka till jul

på tal om jul.!!!!får paniiiik har inte köpt alla julklapparna ännu...och fattar iiiiiiinte hur jag ska hinna med det heller för den delen!
Hade varit möt goare och åka till värmen och bara strunta i julen....den är inte vad den en gång varit!

haha depp depp depp:) <3

ha en god dag! P&K

PS:....efter att jag hade publicerat detta inlägg såg ja att min rubrik var snöö!o jag har inte skrivit en endaste rad om någon snö hahahaha. jaja i alla fall så kom det några snöflingor här i Blekinge igår:)
Så nu har rubriken gjort skäl för sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0