bilkö

hej hej!

Min morgon startade som alla andra mornar...med en frukost och göra sig iordning inför jobbet.
Körde hemifrån och tittade på vad stormen hade ställt till med...en del träd som låg längs med marken.
Körde en bit till mötte en ambulans...sen kom jag bort till lastbilscentralen utanför Olofström och dääär var det kö...tänkte att det säkert var ett träd som de skulle forsla bort...såg ju ingenting eftersom jag var bil nr tre eller fyra...ringde i alla fall jobbet och talade om att jag skulle bli sen.
Efter ca 40 min såg jag bilar forslas bort, rätt tillknycklade...förstod då att en olycka hade skett...ringde åter till jobbet och förklarade situationen och att jag kunde bli ännu senare än tänkt.

Allt som allt stod jag i över en timme i denna bilkö innan jag kom loss.
Tydligen var det tre bilar som var inblandade i denna krocken...usch hemskt...e så glad för att man inte var inblandad där.

Kom fram till jobbet kvart tjugo över åtta och det var inget att be för bara full speta som gällde:)

Nu är jag i alla fall hemma igen och slänger i mig lite mellanmål innan det är dags att titta på Linnéa när hon åker skridskor:)

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0