denna söndag

jaha vad ska jag säga om denna söndag?...förmiddagen gick jättebra pigg o alert men sen på eftermiddagen sackade jag och blev så in i bombens sleten:)
ändå sovit så gott inatt men tror faktiskt att vädret gör sitt...igår var det ju grått och regnigt hela dagen och idag har det inte vvarit så mkt bättre, dock inte regnat men varit väldigt grått.

I lönsboda idag har det varit julmarknad på granada, har aldrig varit på det, inte liksom blivit av...tänkte dock att om jag inte jobbar att jag skulle gå på fritzatorpets julmarknad den 4 december.
Eftersom vi inte har någon snö så måste man få upp julstämningen på något vis:)och vad kan göra det bättre än en julmarknad?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0