fars dag<3

Hej på er!!

idag är det asså fars dag!
Vi startade våran morgon med att tassa upp vid åtta tiden, jag och Linnéa.
Vi gick ner gjorde iordning en frukostbricka och tog fram present.

Sen gick vi upp och väckte Linus med frukost på sängen:)
alla tre satt i sängen och hade en mysig frukost!

Upptäckte dock sen att Linnéa hade feber igen:(inte vidare roligt!Så ingen fotbollsträning för hennes del idag!
Istället körde Linus till maxi och köpte nått lego som hon och Linus skulle leka lite med medans jag var hos min mormor och putsade fönster och städade hennes lägenhet.

efter att mormors lägenhet var ren och fin igen körde jag en stund till min farmor och drack en kopp kaffe och lämnade samtidigt pappas present där, som han senare kunde hämta.

Nu är jag åter hemma igen hos min sovande familj:)Jag passar på att laga mat till dom, biff med potatis:)

hoppas det ska smaka!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0