idag ska här städas

Hej på er alla!!

Idag är det lördagen före den första Advent vilket innebär storstädning för min del:)
Tjuvstartade liiite inatt men tog bara det grova på toaletterna så har en heeel del kvar att göra idag.
Att jag storstädar idag är för att jag ska kunna njuta av första advent...genom att baaara sätta upp julgardiner...pynta och mysa:)

Linus var så duktigt igår och satte ihop både vår och Linnéas garderober bara lite kvar att göra innan de är klara att fyllas upp med kläder! Skönt med riktig förvaring nu!

Nu är min familj nere på Ica i Jämse och köper frukost....hoppas på namnam:)

Höres kanske senare...beros på om jag blir färdig någongång:)

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0