Julpyntat:)

God första advents kväll:)

Imorse for Linnéa och Linus till ishallen och åkte lite skridskor...det hade gått så bra så att vi bestämde oss för att åka dit imorgon igen efter arbetet.:)

När dom kom hem steg jag upp ur sängen (då va kl 10.00...så inte öööööööverdrivet mkt)
Jag slängde i mig lite frukost och sen satte jag igång med att stryka gardiner som skulle hängas upp.
Efter att gardinerna var på plats satte vi igång med att pynta med diverse julsaker och julmusiken var på i bakgrunden:)

Efteråt går man liksom runt och bara myser av allt...jag ääälskar julen och allt mys inomhus:)

Hälsade på farmor en sväng medans resten av familjen tog en powernap.

Efter middagen körde jag hem till mormor och julpyntade även där...så nu har även hon julstämning i sin lilla lägenhet:)

Skulle köra hem sen och ja jisses vilket väder....ryckte som tusan i ratten, körde förbi Olofströms vårdcentral i byn och såg att brandkåren stod där, hörde sen att taket hade väl blåst av:/
Fick stanna bilen och plocka upp lite soptunnor med som blåst ut på vägen...såg en del träd som trillat med....hoppas att det inte ligger för mkt träd på vägen till Lönsboda imorgon....

Jaja nu ska jag sitta i min soffa och njuta av resten av kvällen denna första advent<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0