Julskyltning!

har kollat upp lite olika datum för julskyltningar och julmarknader:)
Tycker det är så otroligt mysigt!

Självklart är det mycket som är samma datum och klona mig kan jag inte.
Ska i alla fall gå på Jämshögs julskyltning med familjen:)
Sen får jag se om jag tar till julskyltningen i lönsboda eller om jag far till julmarknaden i Olofström...lutar åt julmarknaden för det har jag inte gått på innan:)
Och det programmet verkade intressant, med modevisning och luccetåg mm.

Imorse vaknade jag av en mkt glad liten Haylie...så mysigt:)
Mosters lilla tjej<3
sen kom min sessa in och kelade lite med sin lillkusin:)

nehe förbereda lite mat nu kanske....potatis och färs låda blir det idag!

Ha det gott
P&K


Kommentarer
Postat av: Angelica

Olofströms låter lite som Osbys då ;) Modevisning, lucia och sen har Osby oftast med en parad som går o spelar instrument! :) hihi

2011-11-22 @ 22:22:25
URL: http://icaibloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0