min helg

Hejsan!

ja nu är snart denna helgen till ända.
I fredags var jag en sväng i lönsboda, fixade min lön och sen var jag på brorsans grav och tände ett ljus, lillasyster Rebecca var med och Haylie med:)
Vi var ute och gick i ca 2 timmar...hur gött som helst.
Köpte lite middag på väg hem till Becca, det blev Snitzel, pommes och kall bearnesås...riktigt gott var det, extra gott för att jag slapp laga maten för en gångs skull...maten smakar minsann bättre då!

Sen spelade vi lite kort och tärningar innan jag körde hem.

LÖRDAG: Då var jag först uppe i olofström en runda på maxi och Lindex...hittade till slut ett par byxor som jag blev kanon nöjd med:)
Sen var det hem och ta några städtag medans linus och Linnéa körde till hanaskog för att tända ljus på linus farmors grav.

Kl 16.00 befann hela familjen sig i kyrkan här i Jämse för att delta i gudstjänsten och tända ljus för dom saknade. Många från släkten som var där....mkt människor i kyrkan för övrigt med.
Sen gick vi till gravarna och tände ljus, jag tände på min morfars, farfars och linus tände på sin gammelfarmors/gammelfarfars.
Kyrkogården är fantastiskt fin under dessa högtider.

Senare på kvällen hade vi trevligt besök....och kvällen var underbar!

SÖNDAG: Familjen har idag varit ute i trädgården och förberett ytterligare för kommande vintern genom att plocka ihop studsmattan bla, lite ved fick vi in också innan mörkret föll på,
Haft en väldigt bra helg!!
Imorgon startar en ny vecka...jobbar från MÅn-TORS denna veckan med start 7.00 varje tillfälle, så blir tidiga kvällar denna veckan:)

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0