tisdag:)

och solen skiner som aldrig förr:)Tänk 15 NOVEMBER och vi har 6+ grader och strålande sol:)
Det är verkligen underbart:)

Jag och lillfisen har rännt i en massa affärer idag med start maxi, trodde vi skulle hitta vad vi sökte där nämnligen en skokartong till barn itan skor i (det är dagis som vill att barnen tar med sig det, pyssel eller nått) men nej det hade dom inte, däremot när kassörskan ringde till någon annan personal o frågade om just kartongen så fnissade dom till som om ja vore knas som ville ha en tom skokartong, EFTER att jag ändå gett förklaring till vad den skulle användas till). Blev en aningens irriterad får jag medge!

Skakade dock av mig det rätt snabbt och for mot intersport....där hade dom en som de hade kastat men det gick ju att reparera:) puh äntligen skokartongen i min hand:)

Fick ju bli en titt på netto med för dagis ville att barnen skulle ha med sig ett vanligt vitt ljus med, vilket jag självklart inte hade hemma.

Ja en hektiskt förmiddag....men en god lunch sen kan man pusta ut en aning innan jobbet kallar:)

p&k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0