Work

Ja denna helgen är min work helg. Startade igår med en kvällstur, fortsätter idag med en morgon, därav att jag är uppe vid denna tiden.

Efter jobbet idag tror jag bestämt att vi är i stoooort behov av att fara till affären en sväng och handla lite mat och dylikt:)

Idag är det bara fyra dagar tills det är en månad till julafton (gjorde jag mig något vidare förstådd där??) haha, lät bra i mitt huvud men inte när det kom ner på tangenterna:)
Har sett i en del fönster att julsaker åkt upp och det kliiiiiar frenetiskt i mina fingrar emellanåt, men jag har min tradition och den ska jag inte rucka på, första advent...DÅ åker mina grejer upp ska bli sååå mysigt:)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, herregud va julen närmar sig! Det är sjukt, känns inte som att det ska va jul nu inte!



Jag har sett på flera bloggar att folk REDAN satt upp julgran o klätt den?! Okej med lite stakar o så men JULGRAN?! haha..

2011-11-20 @ 14:33:49
URL: http://icaibloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0