3 saker testet

3 saker jag inte förstår mig på: Matematik, all våld o misshandel mot barn, bilar.

3 saker som finns på mitt bord: Kaffekopp, fjärrkontroll och ljusprydnad

3 saker jag gör just nu: skriver om 3 saker på min blogg, tittar på tecknat med min dotter och kikar på tradera.

3 saker jag vill göra innan jag dör: ha fler barn, sett världen och gifta mig.

3 saker jag kan: jag kan mitt jobb, jag kan skämta och jag kan laga mat

3 saker jag inte kan: köra motorcykel, hitta kantareller och  baka bullar.

3 saker jag tycker att DU ska lyssna på: Adele med "set fire to the rain", mix megapols morgonprogram med Gry, Claes och Anders och din partner.

3 saker jag skulle vilja lära mig: baka bullar, hur man blir framgångsrik och mer om trädgårdsarbete.

3 favoriträtter: kycklingfilerätter, stekt lax och mormors köttbullar i sås med potatis.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Snor den till en sida :D



Hittar du något på tradera? ;)

2011-09-27 @ 19:12:37
URL: http://icaibloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0