Bamsegymnastik

Hej på er!!!

Idag startade ja min dag med o stiga upp 05.30...idag var det liite tyngre än vanligt o stiga upp, hela familjen låg i samma säng, varmt o gosigt var det:)

Jobbade till 14.00....sen full färd till dagis för o hämta hem snäckan.
Hon hade en "ful" bula i pannan...hade klättrat i ett träd och trillat ner med huvudet före...*gumman*.
Men sånt händer juh när man har ett livligt barn:)

Vi hann hem en runda för o laga lite käk innan jag hämtade upp min svägerska o Liam för att bege oss till Intersport och anmäla våra barn till Bamsegymnastiken:)

Tycker det är toppen att dom har aktiviteter till våra små barn här i kommunen!!

Efter inskrivningen tog jag o svägerskan en runda på Halen slingan som vi har här i Olofström...regnet öste ner men det var en frisk o härlig promenad ändå:)

Nu blir det till o glo på breaking news med filip o fredrik...tycker det är ett störtskönt program:P

P&K/7Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0