Dansen

Igår efter jobbet körde jag inom min syster med familj där även min andra syster befann sig, blev en snabbvisit bara...blev mest kel o prat med lilla Haylie.

Sen körde jag o hämtade min goa unge...sen var det dax för dansens första dag efter sommaruppehållet:)

Det var hela 17-18 barn där igår sopm var sugna på att dansa...det är ju verkligen en rejäl ökning sen förra terminen:)Roligt att det spritt sig så mkt:)
Fast de var så många så tycker jag att det gick rätt så bra...klart att barnen var lite spända och extra spralliga första gången, men de hängde ändå med bra tycker ja:)


idag har ja en ledig dag...behöver handla, tyckte det var lite ekovarning i kylskåpet idag:/

Ikväll blir det bamsegymnastik för Linnéa....känner att min träning kommit totalt i kläm nu...SKÄRPNING CARROOOOOO!
jaja nog om detta

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0