delad dag

tjoooosan

igår lördag hade jag en delad tur (7-12, 16-21), dessa dagar väljer jag att inte köra hem för dom fyra timmarna, har gkjort de någon gång men tyckt att det varit lite hattigt.
Så jag försöker att hitta på ngt att göra under dessa fyra timmar:)
Har hänt att jag har varit hos en kompis o hälsat på, varit på ett kalas, varit hos mina systras farmor o farfar, varit med min syster o hennes pojkvän (innan lille Haylie kom till), sen med heeeela den goa familjen, med min andra syster har jag också varit, en gång var det lönsbodadagarna o då kom min goa vän Annika F till lönsboda och gick runt med mig:)

Väldigt snällt av er som hjälper mig fördriva timmarna:)<3<3

Igår hade ja ju då som sagt en delad tur och jag tillbringade mina timmar hos min syster, Benjamin och Haylie<3...Matade Haylie lite först sen käkade ja själv lite middag sen tog jag och syteryster en lååång härlig promenad i Lönsboda....det var verkligen ett gött promenadväder:)

Sen tog vi lite kaffe och tog det lite lugnt innan det var dax för mig att återgå till BF igen:)

Idag känner ja mig lagom sleeeden, hade lite svårt att somna inatt, när ja väl somnat vaknade ja av att resten av min familj "trillade" in i huset efter at ha varit på kalas.
Jobbar bara till  14.00 så sen kan ja hem o stänga ögonlocken en stund:)

Känns som om detta blev önödigt långt;)...men va gör de i all sin dar

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0