eh så kass på rubriker

Hallao!!

Igår lördag, efter jobbet, körde jag inom till min syster o hennes underbara familj<3<3
Vi käkade mat och så passade jag på att mysa med mosters älskade tös!

Verkligen en riktig goooding<3


Idag har jag jobbat till halv fem....gått hur bra som helst, träffat en kär jobbarkompis som varit utomlands en vecka...brun och utvilad var hon:)

Har inte hänt så mkt sen jag kom hem...har inte tyat med något annat än o pula rundor bara.
Har lyckats bli på lite halvtaskigt humör med nu ikväll...."livet e inte alltid en dans på rosor"...vilken klyscha men stämmer ju....

Nehe nu får jag bereda mig för och kolla på flera människor som trooooos sig ha en sångkarriär framför sig, fast de egentligen inte överhuvudtaget skulle få lov att öppna munnen i sångsammanhang.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0