En dag fylld av vänner

Precis som rubriken låter...så var det igår:)

Lånade min svägerskas dusch igår...väldigt tacksam för:)
Sen kom Emelie och hämtade mig och Néa för en shoppingrunda på Kappahl och Lindex:)
(vilket var en prövning...min tjej var lite "bångstyrig" om man säger så")..jaja ´vi hittade det vi skulle till lille Vilhelm.

Senare körde min familj o hämtade upp David och Emelie för att sen bege oss mot Hunshult till Micka, Fidde och deras lille son Vilhelm:)
Vi kelade och gosade rätt många timmar:)....tror att vi alla kunde vänja oss vi tanken att ha en liten på armen igen:P

Väl hemma i Jämshög igen stod min käraste vän Annika och hennes karl här hemma på gården:)De hade varit på mysäventyr i Jämshögs trakter och passade på att titta inom hos mig *gulligt av dom*...men som ja sa åt dom "hade ja sett dom köra förbi här utanm o stanna till...då jääääklar":)...hahaha.

Efter en liten stunds tragg och kramande med Annika...kom min svägerska Alex för att hämta upp mig....vi var nämnligen sugna på en tur till solariet:)..börjar bli bleeeega nu:)

En dag full av vänner...sådana dagar gillar jag:):)


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Härligt med sådana dagar! :) Sola inte för mkt bara ;) Vill ju kunna känna igen dig ;)

2011-09-23 @ 17:46:41
URL: http://icaibloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0