Lördag

MORNING!! Jaha vaknade klockan 09.00....steg upp och gjorde iordning lite frukost till resten av familjen. Ikväll ska jag jobba...går på mitt helgpass idag, varar från lördag till måndag. Tur man har så underbara arbetskamrater...helgerna blir lite lättare då:) Medans jag jobbar och sliter:P:P ska Linnéa och Linus ha kära Axel här hemma, han ska övernatta hos oss:) Linnéa pratar om detta heeela tiden...hon längtar nog så hon snart spricker:):) Hon fixade lite snacks till dom två igår redan...allt e planerat enligt henne:)SÖTIS. Hoppas ni får en uuuuuuuunderbar lördag i alla fall...(om de nu e någon som läser min blogg annars hälsar jag väl det till mig själv:):))

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag läser såklart! :) Ha en underbar helg du med! Kram

2011-09-10 @ 14:09:57
Postat av: Anonym

Precis hittat hit! Trevligt:) Axel längtade också<3

Kram

2011-09-12 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0