Massage

Hej hej

Igår va en góa da....vi hade ett stormöte på jobbet...de tre timmarna fortlöper rätt kvickt faktiskt, sen efter jobbet for jag hem till min kära syster hennes kille och lille Haylie<3...vi lagade lite mat och varvade ner innan det var dags för oss att få massage av linda...(alltid liiika gött o behövligt).

När jag var uppmjukad i ryggen körde jag hem för att lämna Linnéa till sin faster o kusin...Linnéa fick lov att sova över där eftersom jag skulle på cellprovstagning idag tidigt på morgonen...kändes bäst så för Linnéa.

Ja så nu e det möget gjort...e ju inge vidare o slänga upp ----- i vädret men det e ju för ett gott syfte....nu återstor en väntan på 3-4 veckor innan man får veta något. Gäller att förtränga det där så man inte går o gnager på det hela tiden:P

E lite irriterad idag eftersom vårt vatten är avstängt mellan 8-16....de e ju lite märkligt hur man blir sugen på o storstäda o annat som inkluderar vatten just när man inget vatten har..haha sen imorgon är jag säkert inte alls på det humöret!
jaja märklig e man...

försöka få till en liten lunch nu kanske??....lite svårt med lunch tycker ja...jaja I lands problem

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0