pappas hus

hej på er....

igår var ja uppe och tittade hur långt dom hade kommit på pappas nya hus:)...Det e ofattbart hur snabbt det går från ingen grund till att det faktiskt står ett helt hus på tomten.

Anledningen till att min pappa "bygger" nytt hus är att när han i julas var i Brasilien hos sin kärlek, brann hans hus ner:(...undersökningarna kunde inte påvisa hur branden startade. Minns fortfarande denna dag som igår...när jag och Linus körde upp för att titta hur illa det var...vi rullade upp mot gatan och jag såg den svart röken, ju närmre vi kom desto mer av förstörelsen kunde ja se, det stod fortfarande lågor inne i huset när vi kom fram, jag brast ihop totalt....samtidigt var jag oerhört glad att min pappa inte var inne i huset, att han var i säkert förvar många många tusentals mil ifrån eländet.
Ska senare lägga upp en bild på hur det ser ut nu när det står ett nytt hus på gården!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0