veeeeed

Hejsan!!

japp precis som det står i rubriken så har jag tillägnat lite tid åt veed idag....Jag tog tag i yxan och började hugga precis som förr i tiden:)....Var rätt roligt faktiskt...men jisses va trätta jag blev med en förkylning i kroppen o allt.
Några klumpar hann jag i alla fall med o hugga isär.

Sen har ju lilltjejen haft sin fotbollsträning idag...det gick jätte bra verkligen, man blir liika stolt varje gång man tittar på henne:)<3<3

Har varit en liten snabb runda hos svägerskan med o traggat lite samhällsproblem:P...men nuuu gott folk tror jag det e dax för nervarvning...ska trots allt upp 05.30 imorgon bitti!!

P&K//Carro


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hugga ved är bra träning det där! Det tar på en! Förstår inte att du orkar när du är förkyld, jag brukar vara totalt förstörd när jag är det! haha ;)



Låter som att du haft en bra dag stora syrran! :) <3

2011-09-05 @ 00:05:58
URL: http://icaibloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0