Cirkus

Hejsan!!

Igår lördag var en händelserik dag...först allt med fotbollen som jag skrev i förra inlägget här!

Sen var det till att bege sig hemåt och käka lite middag samt ta igen oss lite innan vi skulle vidare på nästa äventyr...nämnligen cirkus:)

Det var Linnéas första gång på cirkus...vi har lyckats "hålla" henne ifrån cirkusen fram tills nu:)
Nu hängde det ju "fribiljetter" till alla barnen på dagis, vilket gjorde det mer tydligt vad det var som skulle hända i byn!
O inte för att glömma alla tusentals affischer som var uppsatta överallt.

Cirkusen blev hela veckans stora samtalsämne här hemma...och jag ska inte sticka under stolen med att jag själv såg fram mot det...det var många många år sedan ja gick på cirkus senast!

klockan 17.00 var det då dags för att slå upp portarna på cirkusen och folket öste in.
Vi fick en väldigt bra plats...det visade sig även att Linnéas bästa kompis också kom dit och fick även plats jämte Linnéa:)

Linnéa var helt hänförd av allt som hände på cirkusen...jag såg henne ett flertal gånger med munnen vidöppen eller i en vild diskussion med sin kompis om hur allt gick till väga:)

Det var såå värt pengarna när jag såg Linnéa njuta av kvällen som hon gjorde!


Efter cirkusen somnade Linnéa som en stock i bilen så vi beslutade oss för att lägga henne i vagnen och gå en runda...blev inte så långt dock bara ner till g.mormor o g.morfar nedanför backen:)

en god lördag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0