det var så skönt

ja det var verkligen så skönt och ha min karl linus hemma över en vecka...
Det är ju så det ska vara tycker jag...att man ska vara två om vardagssysslorna och familjen.

Jag kunde köra och handla SJÄLV....jag behövde inte både lämna o hämta på dagis SJÄLV...jag behövde inte stå o laga all mat SJÄLV...jag behövde inte underhålla Linnéa SJÄLV...ja listan kan göras lång.

Man märker verkligen så tydligt att man saknar en partner här hemma när den inte finns omkring.

Så  nu är vi tillbaka i "min o Linnéas vardag"....(misstolka mig INTE...ja älskar min dotter och gör aaaaaaaaallt för henne)....tycker bara som sagt att om man varit två om att skapa ska man vara två om att sköta.

Carro...gnälltant!

ikväll är det dans igen...de e ju alltid kul för Linnéa...speciellt denna dg då det tydligen bara vill regna:(

Jag vill ha sol o fint väder så man åtminstonde kan vara ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0