ibland går de upp för mig

att ja snart ska FÖDA!..ehhh...de kan verkligen skrämma skiiiiiiiten ur mig må ja säga...all denna smärta man ska gå igenom.
Denna gången måste ja vara bättre på att ta emot smärtlindring...hade endast lustgas med Linnéa...o de va bara under öppningsskedet för det blev ju kejsarsnitt till slut.

ja de e ju inte aå att ja direkt kan göra nått åt detta nu...bullen e bakad..ligger på jäsning o när äggklockan ringer då måste de ut vare sig ja vill de eller ej!

jaja lite födselnojja delade ja med mig av ikväll




Kommentarer
Postat av: Faster

jag bara älskar dina inlägg <3

2012-04-25 @ 22:06:58
Postat av: Syster

Det kommer gå så bra såååååå! :) Men jag förstår definitivt din poäng, smärta är aldrig nåt man ser fram emot!

2012-04-27 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0