min måndag

Måndag och jag känner mig redan färdig:)

jaja startade dagen tidigt...05.30 ringde mitt alarm. Gick ner och tryckte igång livets dryck innan ja gjorde mig redo för en dag på jobbet samt min tös för en dag på dagis.

Efter att ha lämnat min sessa på dagis, for jag vidare mot Lönsboda o arbetet.
Full rulle där som vanligt....eller lite extra full rulle idag eftersom ja o chefen hade lite göre med beställning av blöjor:)men kul hade vi haha.

Ordnade lite till med försäkringspapprena inför min ledighet...hoppas på att det ska gå så smidigt som möjligt!

Efter mitt arbetspass for jag till dagis igen för och hämta hem Linnéa...möttes av en väldigt glad tjej med öppna armar:)

Hem lagade käk sen tog jag en halvtimmes soffläge minsann!
Sen tyckte ja de va synd o gå miste om vårsolen så jag och tösen tog oss en varsin glass och satte oss i trädgården!

fick ett nedrans ryck med sen och sopade hela asfalten som går utanför vårt hus....slitsamt men snyggt blev det!

Nu är jag rätt slut...därav sängelänge tidigt idag!

Hoppas ni alla haft en god måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0