överraskningen

hejsan hejsan!

I fredags fyllde Linnéas pappa Linus år...28 år.
han sa till mig först att han gärna hade velat ha ett mindre kalas...men ändrade sig senare.
Då fick ja en idé om att försöka hålla ett överraskningskalas för honom.

Jag planerade och planerade..mycket i samband med min svärmor och tillsammans med david!
Jag kände att ja behövde svärmors hjälp med lite matlagning och undanhållande av varor:)
davids uppgift skulle bli att försöka få med Linus ut från huset ett par timmar så ja o svärmor skulle hinna duka o så.

Nu var det ju så att Linus inte var så himla lätt o handskas med...han skulle absoluut inte göra något med david vud den tiden david hade föreslagit....hur mkt david än kämpade så spjärnade han emot....efter många om o men lyckades jag få honom till att köra till affären...(även de efter ett par timmars fördröjning)

Då var det snabba ryck...hämta svärmor kvickt som attan, hem förbereda med dukning och tillagning av maten mm.

Linus och Linnéa trevade innanför dörren...gick rätt förbi dukning o allt utan att reagera...Linus kom ut i köket där hans mamma stod i ett hörn o tryckte...DÅ reagerade han...han blev ganska rädd faktiskt haha.

Så nog blev han överraskad alltid...hans systrar med familjer kom och även hans mormor o morfar.
Tror han blev rätt glad för den lilla tillställningen!

Men minsann inte det lättaste för en annan!!Nu är de i alla fall gjort!Skönt

ha en go fortsatt da


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0