tidig sänggång

ja ikväll blir det tidig sänggång trots att jag o min tös e lediga imorgon.

Fröken gnälltant e i farten så ni som tycker de e traggigt kan gå o ta en kopp kaffe och kolla in en mysigare hemtrevligare blogg:):)
(ironi e min starka sida...hoppas man kan ta mig på rätt sätt)

ANYHUUUU...sovit så nedrans illa inatt...vred o vände på mig långt fram på natten...när alarmet ringde kändes det som att ja inte gjort annat än väntat på det ljudet hela natten.
Trött som en gnu har ja varit idag med andra ord...mycket som skullat göras på jobbet idag med utöver allt det vanliga.
Börjar komma ikapp med min planering av föräldrarledighet..vilket i o för sig e skönt men tar sin lilla tid.

Efter jobbet körde ja snabbt inom syster nr 1 med lite flyttlådor...sen vidare till syster nr 2 som skulle följa med mig o hämta skötbordet jag köpt till B2.

Allt detta gjort....vidare till dagis för där väntade en sessa på o få komma hem...passade på att disskutera dagistider under min föräldrarledighet med en av fröknarna...tog sin tid innan vi kom därifrån.

Hem o lagade käk...tyade inget annat än pasta o tomatsoppa.

Nu är ja bara allmänt mör i kroppen och känner att sängen lockar extra tidigt idag!

För att inte vara alltför negativ så bjuder ja på denna:)



Kommentarer
Postat av: Rebecca - 19 år och mamma till Haylie <3

kom på att du får ju fixa ny blogg när B2 kommer <3

2012-04-11 @ 20:13:19
URL: http://reboow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0