vågade mig på att...

träna igen:)....efter många veckors uppehåll från motiva (tyvärr), så tog jag mig i kragen igen och masade mig dit igår kväll.
Jag provade på Afrodansen som ja så mkt tycker om!

Jag gick ut lite försiktigt men kände allt eftersom att det kändes kanon o att jag hade energi till tusen:)
Kunde visst känna en liiiten molande känsla i livmodern men inget värre än vanliga sammandragningar eller samma känsla som när jag är ute på promenad!

Kändes skönt o svettas lite igen:) Stod där med min stora kagge haha såg säkert lite roligt ut....men det bjuder jag på:)

Linnéa var hos sin faster o kusin under tiden!

Idag är det sista dansen för Linnéa innan uppehållet. Blir nog övervägande övning av uppvisningsdansen idag kan jag tro!

Sen imorgon är det jobb igen...klockan ringer 05.30!

ha en fortsatt solig tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0