äntligen fredag!!

Äntligen fredag idag!!!
Jag har städat lite och fixat här hemma sen i eftermiddag ska jag bege mig till jobbet i Lönsboda och när jag kommer hem ikväll så har min älskling kommit hem ÄNTLIGEN!! och min kära dotter med såklart!<3
Som jag har längtat denna veckan...det har varit rena berg och dal banan känslomässigt...säkert delvis för att man har hormoner överallt och ingenstans men även för att jag absolut inte är van vid att vara borta från honom så länge...och detta är ingen engångsföreteelse utan ska fortsätta tills utbildningen e klar!
jag hoppas och ber för fulla muggar att veckorna kommer bli enklare annars vet jag inte hur jag ska klara det!

Jaja nu e jag i alla fall bara så jädra glad för att de är fredag!!
<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0