Gravid för andra gången <<3<3

Ja så sant som det är skrivet ovan....jag är gravid för andra gången:)
Det är helt underbart!!

Graviditeten var planerad precis som den första:) därför är lyckan enorm.

Jag är nu i vecka 12+4 eller v13 om man föredrar det:)
Fick reda på det rätt tidigt eftersom vi planerade detta så hade man ett extra öga vaket för symptom o annat:)

det som fångade mina aningar var att jag innan förväntad M kände sån värk i livmodern...kunde vakna mitt i natten av att det molade...någon vecka senare plussade jag då på stickan.
tramsig som man är så tog jag två test för att vara säker...men det var inget att ta miste på:)
Graviditeten var ett faktum!

Jag har hunnit vara på ett hälsosamtal på MVC och ett inskrivningssamtal.

Linnéa är så glad för o bli storasyster...ställer frågor hela tiden och vill känna på magen, ibland är hon så härlig för då frågar hon "är det sanningen sanningen sanningen sanningen att du har en bebis i magen?"....hon tycker nog det är för bra för att vara sant:)

Ska bli så myyyysigt med en till familjemedlem...jag längtar sååå<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0