jaaaaa

hej hej

Varit hos mormor en runda idag fyllt hennes dosett med lite medicamentos....och sen körde jag och Linnéa till apoteket för och kolla om där fanns någon super kräm till hennes hud...lilltjejen fick stanna hemma från dagis idag eftersom hennes händer var illans röda igår kväll och hon skrek rätt ut när jag smorde dom (men det är ju det ända som hjälper)...så hon fick bli hemma med moig så jag kan smörja med jämna mellanrum!

efter det körde jag inom till lindex här i Olofström för att se om dom möjligtvis hade den jackan jag fann i kristianstad fast i min storlek....och det hade dom!!!Oh sååååå glad jag blev!
Hundra gånger snyggare i verkligheten!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0