Vagnköp

hej på er!!

igår innan jag skulle in på mitt möte på jobbet upptäckte jag ÄNTLIGEN en vagn på blocket som jag ville ha (har kollat länge men inte hittat en enda som fallit mig i smaken)....ja var tvungen och ha den (om den va fin i verkligheten)
Jag tog kontakt med min svägerska, hon och min svärmor ringde på annonsen och den fanns kvar:) fick även ett ännu bättre pris på den än vad det sto i annonsen.

Så efter mötet körde ja, alex, Linnéa och Liam direkt till Karlshamn, irrade runder lite först innan vi väl hittade haha...och ja det blev ett vagnköp:)
Är skiiiitnöjd!
En brun brio kombi! kan lägga in bild senare.

Som tack för att alex körde och ville följa med så tog vi en vända till MCD, vilket var uppskattat av barnen med:)

Nu är jag bara på jakt efter en vit spjälsäng med avtagbar grind:)men har ju gott om tid på mig:)

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0