vårinköp!

i lördags åkte hela familjen till Kristianstad...vi startade våran dag där med en god frukost på Darin´s...mumma:)
Sen drog vi till lite affärer för och se om det var något som föll oss i smaken:)
Linus hittade två par jackor...snygga som bara den lite tröjor lyckades han packa på sig me.

Jag kräsen som vanligt letade och letade och letade.....fann EN jacka som jag så gärna ville ha....fanns den i min storlek??NEJ;(
en men inget och böla över bara till och fortsätta leta.

Vi hittade vårjacka och mössa till prinsessan med, som hon själv var med och valde:)



Sen tog vi en lunch i stan också innan vi begav oss till skoaffären där jag fann dessa små bedårande skor till mig själv:
Loooove them!!

Sen efter alla affärer överraskade vi vår sessa med en tripp till Andy´s lekland vilket var väldigt uppskattat!
En bättre lördagsdag kunde vi nog inte ha!

Kvällen var hur bra som helst den med...våra goda vänner david och emelie var här vi kollade på melodifetivalen och käkade lite hämtmat:)

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0