1:a mars

jaha då är vi inne i mars! en månad som ska inbringa lite vårkänslor förhoppningsvis!
Det kan sannorligen behövas kan jag säga...har haft en cp vecka...(ursäkta uttrycket)
inget och allting har känts förjävligt...
har inte haft energi att hålla humöret uppe...bara gjort det jag skullat av ren maskin.

o neeeee det är inte BARA gravhormoner.....ligger SÅÅ mkt mer bakom detta!
Jag hoppas bara på det bästa men man vet ju av egen erfarenhet att man inte ska ta ut någon glädje i förskott!

rensat ut lite i köksskåpen idag...så håller man tankar på annat!

igår hade ja en fullspäckad dag med...började me o ta mormor till läkaren vid 8.30 tiden, sen tog ja henne till affären så hon fick handla.
Hem en liten vända käka mat och göra nödvändiga saker, sen var det Linnéas gympa (tur att hon åtminstonde får träna) och sen hämtade vi Liam på dagis.
Jag blev uttråkad här hemma så ja tog barnen och körde hem till Alex (fast hon var på jobbet) röjde upp lite i hennes lgh...ja har alltid tyckt att det är roligare o städa hos andra än hos mig själv.

jaja nog om detta tragg och mitt pisshumör!

ha en god dag och hoppas solen skiner där ni e!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0