<3 ljud

Hej på er!!

Då var det ny vecka igen och nya tag.

Igår (måndag) hade jag en bokad tid hos min BM för att kolla upp varifrån min yrsel och trötthet kommer.

Vi startade med ett enkelt järnvärde som visade sig ligga på 117 (130 senast ja var där), men de värdet var inget som man behövde ta järntabletter för ännu.
Så länge man kan hålla sig ifrån det är det ju bra!

Sen pratade vi lite och från ingenstans frågade hon om hon kunde få lyssna på bebisens hjärtljud...jag blev lite tagen på sängen...var inte alls beredd på det, men ja slängde upp mig på britsen och drog upp tröjan.
Nervös var jag till tusen att hon inte skulle hitta nått ljud....men så fort maskineriet närmade sig magen så fann hon de underbara hjärtslagen. Det lät så fint så fint!

en mycket speciell upplevelse för en förälder att höra, blir mer verkligt efteråt!

Efter att min BM ställt lite privata frågor till mig, kröp det fram att ja kanske inte mår så bra!

Vilket ja egentligen redan visste....iaktta försiktighet och verkligen tänka på de som är viktigt är nu min prioritet, vilket är Linnéa och den lille som växer inuti mig och mig själv!
Inget annat ska ligga på mitt fokus nu...absolut inget annat!

P&K


Kommentarer
Postat av: Mia

Mysigt att höra hjärtljuden. Och vad det än gäller som gör att du kanske inte mår bra, så hoppas jag att det löser sg. Kram

2012-03-21 @ 13:51:14
URL: http://nattstad.se/brunettmia
Postat av: Syster Linda

Du gör helt rätt, du ska inte fokusera på nåt annat. Lyssna på dig själv, din kropp och et DU behöver. Älskar dig!

2012-03-29 @ 22:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0