vilken vecka

ja usch denna veckan vill jag helst av allt bara glömma...

började med att ja i söndags kväll låg i sängen och tittade på den ack så romantiska filmen "Pretty Woman"...riktig mysfilm....somnade mitt i filmen o sov oroligt till tuuuusen...vred och vände mig i stort sett hela natten...förklaringen till det var enkel...vid fyra tiden på morgonen hängde jag över toastolen...och så höll det sen på en gång i timmen....helt jädra slut.

Linnéas farmor kom o hämtade Linnéa på måndagen vid middagstid så jag fick vila och Linnéa skulel slippa vara i allt detta...en massa goda drycker hade hon med sig oxå:)
Denna sjuka är en riktig pärs....tar på ens krafter något enormt.

Linnéa kom hem igen på tisdagen, ja var då liiite bättre, trött och tagen dock.

Sen på onsdagen tänkte ja att ja bara måste ut o röra på mig så ja o nea gick ut en promenad...var tvungen till o köpa lite dricka...väl framme på ica så trodde ja att ja sulle svimma av...kunde bara titta rätt ner i golvet allt kändes bara...jobbigt. Hem kom vi efter en del om o men.
Kände likadant igår på eftermiddagen, denna märkliga känslan översköljde mig igen....ja ringde då till läkarhjälpen o fick tid att träffa ssk som ville ta blodtrycket...det låg ju normalt 110/60 så inte mkt o klaga på där. Men ssk tyckte ja gott kunde ringa min bm idag...vilket ja nu väntar samtal ifrån...e ju sån där call back....ringde direkt när deras tid startade o får ändå vänta över trekvart!!

jája vi får se vad som sker när ja pratat med min bm...om inget annat händer så är det jobb ikväll som gäller...o efter jobbet får ja träffa min karl igen:)

p&k


Kommentarer
Postat av: Linda syster

Mår du bättre nu?? Saknar dig!! Kraam

2012-03-18 @ 19:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0