Märkligt

vet att jag egentligen inte har rätt att klaga för det finns de som har det värre än jag....säkert MYCKET värre.
MEN...
ibland kan jag bara inte låta bli...
skulle vara så evigt tacksam om någon kunde tala om för mig vad de är jag vill?
VAD VILL JA??
har under en längre tid funderat på detta...
Känner mig allmänt märklig....JO kan visst ha med graviditeten att göra...delvis men inte bara.
Finns mkt ja e tacksam för...så de e inte att ja på något vis VILL vara gnällig...men känner bara at nått inte stämmer.

livets dagar är som en berg o dal bana...det vet ja ju....skönt att åtminstonde om ca 100 dagar kommer det ett STORT berg till mig:) Då mitt älskade lilla liv inuti mig ska födas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0