3 Månader

Hej påå er!
 
Igår var det Måndag den 5 November!
Då blev min lilla älskling 3 månader gammal<3
Tiden har gått så fort från att hon föddes till nu...
 
Ingen rolig värld hon kom till...men så är det...vi kan inte styra alla hemskheter som händer hur gärna vi än vill!
Men jag gör allt för att hon ska känna så mycket kärlek hon bara kan tycker minsann att storasyster gör ett väldans bra jobb på det med:)
 
det var nog det bästa som kunde hända Linnéa, att få bli storasyster.
Linnéa säger fraser som "jag älskar henne så mycket så jag vill aldrig släppa henne", "hon är den sötaste bebisen i hela världen"mm mm.
 
Så fort Annie blir ledsen så är Linnéa där med nappen och sin tröst och det är oftast väldigt uppskattat från Annies sida<3
 
Igår på Annies 3 månaders dag, var vi på BVC, hon fick sina två sprutor mot bla difteri, stelkramp
Vi vägde och mätte henne med...hon väger ca 6 kg nu och är 58 cm lång.
Mammas lilla kicka växer och gror!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Måste säga det att jag är en väldigt stolt moster till både nea o Annie, speciellt nu när Nea tog emot annie så fint!! :)

<3<3<3

2012-11-06 @ 20:56:13
URL: http://icaibloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0