Fotografering

Hej på er allesammans!
 
Idag är det alltså fredag....klockan ringde ca 7.30 o det var bara till och masa sig ur sängen:)
Väcka min stora sessa och göra henne fin i håret...för idag skulle de ha fotografering på dagis...endast gruppfoto men man kan ju vara lite extra tjusig ändå¨.
Så på med lite schyssta kläder och så lockade vi till håret lite grann:)
Hon blev så fin så!
Igår var hon ju utklädd till indian på dagis då det var "spökfest".
 
Min lilla sessa har precis fått sig ett värmande bad...oj oj vad den lilla tjeje tycker om att bada:) plaskar och ler hela tiden:)
Nu sover hon så gott så!
 
Faster Alex hämtar Linnéa på dagis idag så liam och hon hinner leka en stund innan han ska till sin fader.
Sen hmtar jag upp henne och lämnar av Annie (så hon med får lite fastermys)...sen drar jag och Linnéa till affären för lite egentid:):) Ska bli mysigt!
 
Ikväll får vi besök av faster och farmor...
en bra fredag!
Önskar er alla en minst lika bra fredag!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0