Julgardiner

Hej
 
Igår ägnade jag större delen av dagen till att stryka och tvätta mestadels julgardiner samt juldukar.
Har strykt lite för många julgardiner har jag upptäckt....verkar ha en del paneler....ska inte ha alla upphängda dock..men men då är de i alla fall strukna. Hade världens bästa hjälpreda...min Linnéa vatten sprayade gardinerna innan jag strök dom:)
 
Fick ta en brejk från allt och ta med mig barnen ut på en lååååång promenad...det var skönt o andas friskluft:)
Ute på promenaden gick vi förbi en hästhage...vi såg 4 hästar på låååångt avstånd...min Linnéa började då o kalla på dom ni vet sådär när man smackar med läpparna:)...en efter en kom de lunkades mot henne...det var så häftigt och se:)
 
Senare på kvällen var det bara familjemys med mina barn...bokläsning och mys!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0