Nya mascaran- underverk??

Hejsan!
Var ett tag sedan nu.....men har väl kanske inte hänt nått skrivvärdigt på sistonde...eller kan de vara så att Carro lilla gaft en av sina berömda svackor kanske...o inte velat uttråka ngn med den?!:)Vem vet!
 
Nåvääääl i´m back!
 
Det är ju så att jag blivit sugen på o få lite längre ögonfransar...tycker mina e korta tradiga gelsa ja you name it!
såååå min första tanke o reserch var ju förlägning av fransarna....kände att ju mer ja läste...desto mindre sugen vart ja på de...varar ca 6 veckor, priset kan variera...det tar rätt bra tid...o ingen vet om resultatet blir bra.
Sååå en dag var ja på maxi i Olofström...gick o strosade bland sminket...(skulle kunna spendera mucho money där)....o kom till Isadoras stånd o fick syn på denna fina reklamen
Så nu efter att jag gjort mig förtjänt av och köpa BÅDA dessa mascarorna är jag spänd på och se om det ger något resultat. Jag ska ta före och efter bild för min egen skull:)
Den ena mascaran applicerar man på dagen som är som ett vanligt mascara med växtnäring i eller vad det heter...det andra är ett serum man applicerar till natten som är genomskinligt!
 
ja om de blir resultat....det får tiden utvisa:)
 
Intressant inlägg va??haha
natti
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vill veta sen hur resultatet blev! :D

2012-11-18 @ 13:47:53
URL: http://icaibloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0