Överraskning+vaccinering

Hej!!
 
Vi startade denna dag med o dra oss länge i sängen, ja och barnen.
 
Efter att frukosten var intagen (något senare n vanligt) beslutade vi oss för att klä oss och gå ut en runda...fast det regnade.
Så på med vattentäta kläder sen iväg!
Var faktiskt skönt ute solen var framme fast det regnade lite.
Vi gick och gick, tills vi bestämde oss för att gå till kyrkogården.
 
Där var så mycket folk på kyrkogården idag...det är ju denna helgen då man tänker lite extra på sina nära o kära som inte är med oss längre!<3<3<3
 
Jag och barnen gick runt lite där innan vi gick till finaste Emelies grav och tände ett ljus.
Vi stod och bara tittade och "kände" en stund<3<3
 
Sen var det dags och promenera hemåt...stötte först på fina farmor så en liten kel blev det där.
Sen lyckades vi se farmor Annika med..så vi pratade lite och sen ville Linnéa åka med henne hem till oss.
Annika skulle ändå in på ICA o hämta ut ett paket till mig (överraskning från Linus)
 
Överraskningen var en kaffemaskin:) i med en liten kapsel sen vips....typ:)
 
Kl två var det dags för mig och Linnéa att sätta på oss Emla plåster på armarna...sen vid halv tre körde vi och hämtade upp farmor Annika! Hon skulle följa med oss när vi skulle ta vårt vaccin!
Vilket var tur fäö Linnéa e inte lätt o sticka haha...hördes väl ända till Kina:)
 
Efter sprutorna tog vi en fika på Liljas!Det var gottit värre!
 
Nu är det kväll igen...ska försöka mig på en kopp kaffe med kaffemaskinen sen (hoppas att DET kaffet kan bota min huvudvärk...som både ja o min svärmor verkar dras med)....
 
Ha en trevlig afton!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Om hon hördes ända till Kina, hur långt hördes inte du då? ;) Tyckte allt jag hörde dig skrika lite ;)

skojar ;) Kram <3

2012-11-03 @ 00:53:37
URL: http://icaibloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0