Äntligen!

Äntligen kommer min sambo, fästman, far till våra underbara barn, trygghet.... HEM från turkiet!
Vi har saknat honom riktigt mycket....ännu mer nu när tiderna varit väldigt sorgsamma.
 
Det har inte varit roligt och gå och lägga sig ensam om kvällarna...eller stiga upp på morgnarna och se att andra sidan i sängen e orörd.
Koka kaffe till en person....inga karlakläder att tvätta...ingen att gnälla på (för de gör ja nog en hel del)...hitta på middagar själv...storhandla själv...ja.jag skulle kunna göra denna listan HUUUUUR lång som helst.
 
Men de allra jobbigaste har varit att inte känna hans närhet...vi är väldigt fysiska av oss....(TA MIG INTE FEL) Ja menar att vi kramas mycket, går vi förbi varandra så klappar vi gärna varandra lite...kvällsmys i soffan är givet.
Jag saknar allt det vardagliga med honom!
 
Längtar ihjäl mig till ikväll. Försöker ha så mkt som möjligt att göra idag så timmarna går lite fortare.
Städat huset nu på förmiddagen, tagit en promenad och ikväll ska jag på Zumba:)
 
jag har Fjärilar i magen fast vi har varit tillsammans sen 2005<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0